domingo, 30 de octubre de 2011

BENVINGUTS AL BLOG

Hola!!em diuen David i sóc de Sueca de tota la vida. Este és el meu primer blog i amb ell voldria mostrar-vos un poc del que faig o fem a la nostra terreta.
Aquesta idea ix d'un sopar amb el meu amic Raül i la seva dona Lorena qui m'animaren a compartir amb tots vosaltres allò que fem a la nostra caseta.
Entre el meu pare, els meus germans, jo, i per suposat la mare, i les respectives dones, intentem fer dels diumenges un dia diferent.
En aquest blog vos aniré comptant tot el que fem per a matar el temps a la nostra caseta.
Espere que siga del vostre gust i que em comenteu tot allò que vullgueu.

2 comentarios:

  1. Veus com era bona idea aço del blog!!!
    coneixent-te se que aço sera una "cangrena" màxima
    va posa alguna foto que pugam vore la caseta home!!!ara que tens camera nova......

    ResponderEliminar
  2. Va David... que estem esperant les teues noves experiencies de cuina y de fotografies.... no ens deixes en la mel en la boca.....molts bessets... vinga va... jjajjajj

    ResponderEliminar